Silos 7

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Z perpsektywy głównego wątku fabularnego Silos 7 jest lokacją całkowicie opcjonalną. Jest to jednak miejsce bardzo ważne, ponieważ to właśnie tutaj znajduje się jedyna w okolicy działająca głowica jądrowa, a ty możesz zdecydować, komu ona przypadnie i tym samym znacząco wpłynąć na przyszłość Kanionu Tytana. Silos 7 jest również miejscem, w którym przymusowe lądowanie zaliczył legendarny samolot Sierra Madre, na pokładzie którego ukryto niejeden skarb...

Co ciekawe, na miejscu nie natkniesz się na żadnych wrogów. Nie brakuje za to min przeciwpiechotnych, dlatego twój saper będzie miał ręce pełne roboty.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - działka kalibru 20 mm. Zdolny haker będzie w stanie je zneutralizować. Jeśli nie będziesz posiadać takowego, pozostanie ci ich zniszczenie, co najłatwiej dokonać przy użyciu materiałów wybuchowych.

3 - przejście do wnętrza Silosu 7.

4 - brat Wright. Były Sługa Atomowego Grzyba przyzna, że został tutaj przysłany przez ojca Enolę, by przechwycić dla niego pozostawioną tutaj głowicę nuklearną, lecz... postanowił tego nie robić, gdy tylko zdał sobie sprawę, do czego prawdopodobnie posłużyłaby owa bomba. Brat Wright przyzna, że zabarykadował się w tym miejscu, by nikt inny nie uzyskał dostępu do ukrytego w silosie ładunku, jednocześnie samemu próbując go rozbroić. Nie udało mu się, dlatego teraz postanowił przekazać sprawę w twoje ręce. Nie bedzie zatem żadnej wielkiej bitwy o atomówkę - zrobisz z nią to, co uważasz za stosowne.

5 - głowica nuklearna. Jest obiektem pożądania zarówno szalonych mnichów jak i Milicji Grzechotników. Staniesz zatem przed następującą decyzją:

  • Możesz wysłać atomówkę do Świątyni Tytana. W takim wypadku odblokujesz Osiągnięcie W blasku chwały i wykonasz ważny krok w stronę ukończenia misji Zdobądźcie dla szalonych mnichów atomówkę z Silosu 7. W ten sposób przysłużysz się Sługom Atomowego Grzyba, choć niekoniecznie samemu Kanionowi Tytana.
  • Możesz wysłać atomówkę do "składu zaopatrzenia". W takim wypadku odblokujesz Osiągnięcie Ogień zwalczaj ogniem i wykonasz ważny krok w stronę ukończenia misji Przekażcie atomówkę z Silosu 7 Milicji Grzechotników. W ten sposób przysłużysz się kpt. Sadlerowi i Milicji Grzechotników, która w rezultacie przejmie faktyczną kontrolę nad Kanionem Tytana.
  • Możesz również... rozbroić bombę. Aby tego dokonać, twoi bohaterowie będą musieli posiadać umiejętności Saper lub Mechanik na co najmniej poz. 4. Jeśli ci się to uda, żadna z frakcji nie przejmie kontroli nad atomówką, a Kanion Tytana stanie się areną zażartej wojny o dominację. Obydwa ww. zadania zostaną zakończone, a do tego odblokujesz Osiągnięcie Kolorowe kabelki.

6 - sejf. Aby go otworzyć, będziesz musiał wpisać kod - JOSHUA - lub skorzystać z umiejętności Kasiarz. Następnie musisz włączyć konsolę do gry i wyłączyć ją bez grania. W ten sposób twoim łupem padnie całkiem przydatny Miotacz WPR „Joshua”.

 

7 - skalna szczelina. Jeśli będzie z tobą podróżował Red Baychowski (patrz zadanie poboczne Pomóżcie Redowi Baychowskiemu), to właśnie on wskaże ci drogę na drugą stronę przejścia. W przeciwnym wypadku znalezienie szczeliny będzie wymagało wysokiego wskaźnika Percepcji u jednego z członków Teamu Echo.

8 - przejście na pokład wraku samolotu Sierra Madre.

9 - biurko. Pośród rozmaitych papierów odnajdziesz tutaj Raport z Tragedii Double Six, który warto przeczytać i tym samym przybliżyć się do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi, a następnie oddać w ręce Garłacza Egglestona.

10 - skrytka. Otworzysz ją przy pomocy umiejętności Brutal lub śrubokręta, który możesz wydobyć z pobliskiej szafy (11). W środku znajdziesz 20 szt. złota. Jest to właśnie ów słynny skarb, którego odnalezienie jest celem misji pobocznej Pomóżcie Redowi Baychowskiemu.

11 - szafa. W środku odnajdziesz Śrubokręt, który przyda ci się do otworzenia pobliskiej skrytki (10)>

12 - zepsuty toster. Jeśli zdołasz go naprawić, wydobędziesz z niego Katalog AirMall. To kolejna ciekawą rzecz, która powinna trafić do muzeum Strażników.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.