Pomóżcie Redowi Baychowskiemu

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Przechodząc przez Damontę możesz usłyszeć wezwania o pomoc ze strony kokpitu rozbitego samolotu. Dżentelmenem w potrzebie okaże się sam Red Baychowski, który poprosi cię o zlikwidowanie robotów dobijających się właśnie do drzwi jego kabiny. W ten oto sposób otrzymasz niniejsze zadanie.

Mapy lokacji

Damonta

1 - Red Baychowski.

2 - wejście do samolotu.

3 - droga wiodąca do Silosu 7.

Silos 7

4 - droga wiodąca do Damonty.

5 - skalna szczelina.

6 - przejście do wraku samolotu.

7 - skrytka.

8 - szafka. W środku znajdziesz śrubokręt.

Opis

Aby spełnić prośbę Reda, wejdź do wnętrza samolotu (2) i rozpraw się z czwórką syntków - dyskobotem, szponiastym młockarzem oraz dwoma zabójcami. Kiedy to zrobisz, staniesz twarzą w twarz z handlarzem. To jednak wcale nie musi być przyjemne spotkanie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zabiłeś Ricka Baychowskiego, czyli brata Reda, ten teraz postanowi odpłacić ci za nadobne i będziesz musiał się z nim rozprawić. Jeżeli jednak pozwoliłeś Rickowi żyć, Red zaproponuje ci współpracę przy poszukiwaniu skarbu legendarnego samolotu Sierra Madre. Oczywiście łącznie z podziałem łupów.

Warto odnotować, że jeśli opuścisz Damontę przed uratowaniem Reda, roboty dobiorą mu się do skóry i zabiją go. Jeśli go uratujesz, lecz odmówisz współpracy, handlarz będzie kontynuował samotne poszukiwania. Niemniej tak czy inaczej ty również będziesz mógł zapolować na legendarny skarb.

Założywszy, że jednak ocaliłeś Reda i przyjąłeś jego propozycję, handlarz stanie się teraz twoim towarzyszem podróży, choć nie będziesz mógł go kontrolować. To oznacza, że powinieneś raczej unikać starć z innymi syntkami. Celem waszej współnej podróży okaże się Silos 7. Warto jednak pamiętać, że jeśli opuścisz Damontę przed wykonaniem tutejszych zadań pobocznych, prawdopodobnie już nigdy więcej nie będziesz miał okazji ich ukończyć. Polecam zatem najpierw zamknąć wszystkie sprawy w miasteczku zaatakowanym przez roboty, a dopiero potem wyruszyć wraz z Redem Baychowskim w nieznane.

W okolicy Silosu 7 nie napotkacie żadnych wrogów. Zaraz po przybyciu na miejsce skieruj się w lewo, w stronę skalnej szczeliny (5). Red Baychowski bez problemu odnajdzie drogę przez nią, lecz jeśli z jakiegoś powodu nie będzie go z tobą, wykrycie przejścia stanie się możliwe tylko w przypadku posiadania wysokiej liczby punktów Percepcji. Po pokonaniu tej przeszkody droga na pokład samolotu stanie otworem (6).

Wewnątrz samolotu odkryjesz skrytkę (7). Aby ją otworzyć, będziesz potrzebował dobrze rozwiniętej umiejętności Brutal lub... śrubokręta. Ten ostatni znajdziesz w pobliskiej szafce (8).

W skrytce odnajdziesz 20 szt. Złota. Jeśli przybyłeś tu z Redem, łup zostanie podzielony na pół. Kruszec będziesz mógł sprzedać u regularnych handlarzy, ponieważ nie posiada żadnego innego zasotosowania. Niestety szybko odkryjesz, że znalezisko nie jest warte tyle, ile mogłoby się wydawać, i bynajmniej nie uczyni cię krezusem.

I to by było na tyle, jeśli chodzi o współpracę z Redem Baychowskim. Możesz jednak przeszukać resztę samolotu. Natkniesz się m.in. na Raport z tragedii Double Six oraz toster, który po naprawie "wypluje" Katalog Airmail. Obydwa przedmioty bardzo ucieszą "Garłacza" Egglestona z muzeum w kwaterze głównej Strażników.

 


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.