Wstęp
Zaraz po pogrzebie Asa gen. Vargas zleci ci twoją pierwszą misję, w której będziesz musiał udowodnić, że nadajesz się do wstąpienia w szeregi Strażników Pustkowi. Twoim celem będzie odzyskanie wzmacniaków, które weteran miał umieścić na pobliskiej wieży radiowej.
Mapy lokacji
Wieża radiowa
1 - krzak. Odnajdziesz na nim Odznakę Asa. Przedmiot ten nie przyda ci się w bieżącej misji, ale aktywuje mini-zadanie Zanieście odznakę Asa do domu.
2 - wieża radiowa.
3 - Strona z dziennika. Dokument również nie przyda ci się do biężacej misji, lecz jest cenny w kontekście jednego z zadań pobocznych.
4 - Metalowa noga. Najwyraźniej musiała należeć do zabójcy Asa. Zabranie jej aktywuje zadanie poboczne Zbadajcie dziwną metalową nogę.
5 - leże ropuchy.
Opis
Gdy tylko dotrzesz w okolice wieży radiowej, od razu natkniesz się na ślady krwi, które najwyraźniej znakowały drogę Asa. To dobry trop. Idąc za nim, odnajdziesz Odznakę Asa (1), aż w końcu dotrzesz do samej wieży (2). Tam spotkasz Spyke'a Alfa, który zażąda od ciebie myta. Możesz postąpić na kilka sposobów:
- Lizus (poz. 1) - pozwoli ci przekonać bandytę, by do ciebie dołączył. Dzięki temu ten pokaże ci lokalizację tajemniczej kapliczki. Później będziesz mógł przekazać Spyke'a pod skrzydła Vargasa, a ten wyszkoli go na Strażnika. Kiedy do tego dojdzie, chłopak podziękuje ci i wręczy 15 jedn. złomu.
- Cwaniak (poz. 1) lub Zakapior (poz. 1) - w obydwu przypadkach Spyke odpuści i pozwoli ci przejść. W tym drugim wariancie opowie ci również o pobliskiej tajemniczej kapliczce.
- Uiszczenie myta - stracisz 15 jedn. złomu, ale zyskasz spokojne przejście.
- Walka - jeśli nie podoba ci się żadne z powyższych rozwiązań, możesz po prostu zabić Spyke'a i jego ludzi.
Gdy już rozprawisz się z bandytami - w ten czy inny sposób - kontynuuj wędrówkę po śladach krwi. W rezultacie natrafisz na fragment dziennika kapitana (3) oraz Metalową nogę (4) należącą do jego zabójcy. Wreszcie dotrzesz do jaskini (5), w której morderczy syntek zakończył swe istnienie, a także napotkasz jego ostatniego przeciwnika - gigantyczną ropuchę.
Zmutowany płaz okaże się całkiem twardym przeciwnikiem - będzie dysponował twardym pancerzem oraz paskudną umiejętnością wyrywania broni członkom twojego oddziału przy pomocy swojego języka. Postaraj się zatem załatwić go z bezpiecznej odległości.
Po walce koniecznie przeszukaj leże ropuchy. Przy szczątkach syntka znajdziesz dwa Wzmacniaki. Kiedy je podniesiesz, połączysz się przez radio z gen. Vargasem. Dowódca rozkaże ci dokończyć misję tragicznie zmarłego Strażnika i zainstalować znalezione urządzenia na wieżach w Highpool i Agrocentrum. W ten oto sposób zakończysz bieżące zadanie wątku głównego i rozpoczniesz nowe - Zamontujcie wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych.
Ponadto w jaskini odnajdziesz również pochlapany krwią dziennik Asa, który jest niezbędny do ukończenia wspomnianego wcześniej zadania pobocznego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!