Wstęp
Nieopodal obozu Kolejarzy natkniesz się na rannego Topekanina (1). Mężczyzna powie ci, że nie może chodzić, ponieważ raniła go atchisońska bomba, i poprosi o przekazanie tej informacji wodzowi swojego plemienia, Kekkehbahowi. Rozmowa ta zainicjuje niniejsze zadanie.
Mapy lokacji
Obóz Kolejarzy
1 - ranny Topekanin.
2 - Kekkahbah.
Opis
Jeśli będziesz posiadał w swoim oddziale bohatera ze zdolnością Chirurg, możesz spróbować własnoręcznie pomóc Indianinowi i dzięki temu zainkasować trochę dodatkowych PD. Niemniej bez względu na to, czy to zrobisz, powinieneś opowiedzieć o wszystkim Kekkahbahowi.
Wodza Topekan znajdziesz w jego głównej kwaterze (2). Jeśli wcześniej nie zdecydowałeś się go zabić lub ukraść Złotego Gwoździa, by rozwiązać konflikt z Atchisończykami, ten chętnie cię wysłucha. Kekkahbah podziękuje ci za pomoc - szczególnie jeśli uleczyłeś nogę rannego Topekanina - czym zaskarbisz sobie jego wdzięczność i tym samym zrobisz krok w kierunku pokojowego rozwiązania kwestii zwaśnionych plemion. Uzyskasz też skromny zastrzyk PD.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!