All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Chciałbym zgłosić poważny błąd w solucji p. Michała "Mrozie" Mróz do Icewind Dale II, a dokładniej w sekcji dotyczącej lokacji [UPADŁY LAS] i jednego z głównych zadań tj. pozbycia się Błędnych Ogników na prośbę ducha myśliwego. O ile dwa poprzednie rozwiązania zadań dotyczące tej samej lokacji są poprawne, o tyle już ostatnie ma błędnie podaną ścieżkę do odnalezienia Błędnych Ogników. Ci, którzy przechodzili grę uprzednio, doskonale wiedzą, że to jedna z najtrudniejszych map w drugim Icewind Dale i omyłkowe podanie rozwiązania najprędzej może doprowadzić do frustracji u większości graczy podczas kolejnej próby odszukania drogi w tym labiryncie. Być może błąd wiąże się z tym, że instrukcja dotyczy wersji bazowej gry, a nie edycji rozszerzonej i być może droga do ostatniego zadania jest nieco odmienna. Tak czy inaczej zacytuję fragment solucji (wytłuszczona czcionka wskazuje właściwe kierunki, a za nią te niepoprawne, choćby miejsce, w którym winien znajdować się nie południowy zachód, lecz południowy wschód)), a poniżej właściwe rozwiązanie: "...po raz kolejny udaj się do Upadłego Lasu. Porozmawiaj z duchem myśliwego - ten obieca pomoc, pod warunkiem, że pozbędziesz się Błędnych Ogników zwodzących podróżników z właściwej drogi. A więc kieruj się kolejno: płn-wsch, płn, wsch, wsch, płd-wsch, płn-wsch, płd-wsch, płn-zach*** płd-zach, wsch, płd-wsch, płn-wsch, płn-zach, płn-zach, płn-wsch, płd-wsch. Tam musisz pokonać wszystkie trzy ogniki..." Właściwa kolejność to (wersja "light"): PŁN-WSCH (prawy górny) / PŁN (górny) / WSCH x2 (prawy) [spotkanie z driadą] / PŁD-WSCH (prawy dolny) / PŁN-WSCH (prawy górny) / PŁD-WSCH (prawy dolny) / PŁN-ZACH (lewy górny) / PŁD-WSCH (prawy dolny) [monolit; kamienny krąg] / PŁD-WSCH (prawy dolny) [jezioro] / PŁD-WSCH (prawy dolny) / PŁN-WSCH (prawy górny) / PŁN-ZACH x2 (prawy lewy) / PŁN-WSCH (prawy górny) / PŁD-WSCH (prawy dolny) [drzewo; Błędne Ogniki]
  3. Earlier
  4. Ale chyba juz znalazlem :)
  5. I am working as network deployment technician at field engineer .it is place for all who needs technical jobs and it is a place for all tech employers.Network security service

  6. Jak zapewne większość z Was wie, wczoraj Larian po raz pierwszy pokazał gameplay z Baldur's Gate III. Powiedzieć, że w BG3 widać inspiracje serią Divinity: Original Sin, to jak nic nie powiedzieć. Wkrótce napiszę o tym nieco więcej na łamach Enklawy, ale jestem ciekaw, jak Wam się podoba? A kto jeszcze nie widział gameplayu, ten powinien to nadrobić! PS: na forum od dawna nic się nie właściwie nie działo, ale to forum powstało niejako dzięki BG, więc pomyślałem, że może wraz ze wskrzeszeniem BG, nadszedł czas na wskrzeszenie forum? Czas pokaże.
  7. Witajcie forumowicze! W tym artykule przedstawię wam skąd kupować tanio, bezpiecznie i szybko. G2a PRZEJDŹ DO SERWISU Serwis działający od wielu lat posiadający w swojej ofercie dosłownie każdą grę jaka jest dostępna na rynku w niskiej cenie. Oferując ochronę kupującego nie ma możliwości zostać z niczym, w przypadku oszustwa zwracamy się do supportu serwisu, w mgnieniu oka widzimy zwrot na koncie. Supeeer! Płatności Na G2a możemy zapłacić dosłownie wszystkim, od płatności blik przez paysafecard do płatności za pomocą bitcoina. Zarabiaj razem z G2A Czy wiedzieliście, że dzięki temu serwisowi możecie również zarabiać poprzez polecanie? Dzięki temu możecie dorobić się drugiej pensji, ale wymaga to od was ciężkiej pracy. Sprawdźcie sami tutaj. Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie tego, życzę miłego dnia i udanych zakupów. Trzymajcie się!
  8. Guest

    Co pije Babcia z Wizimy?

    Chodzac Geraltem po Wizimie spotkałem Babcie ktora najpierw opisuje swoja wnuczke jak nie przymierzajac burdelmama a potem mozna sie z nią napić. Z dialogu wynika ze na pewno alkochol bo na nie-alkohol Babcia odpowiada "Co Ty sobie myslisz gówniarzu! Niestety próbowałem już chyba każdego trunku. Czy ktoś już spotkał Babcie i wie czym lubi się truć?
  9. Data support technician is an experienced professional who supports the organizational data for complete analysis along with the IT managers.

  10. Monet24

    Czego słuchacie?

    Słucham wszystko co związane jest z rapem
  11. Mad Max zdecydowanie mój faworyt ! ;D
  12. Nie oglądałem ani nie czytałem , gdyż nie podoba mi się ;<
  13. Monet24

    Co czytacie?

    Uwielbiam rap więc nie dawno przeczytałem autobiografię rapera O.S.T.R
  14. Niedługo sylwester to trzeba przeczytać , lubię tego typu książki
  15. Powiem tyle , trzeba kupić i grać , polecam !
  16. Mrozie

    Chtulhu recenzja

    Ogólnie rzecz mówiąc, to recenzja napisana dość "po łebkach". Po fajnym wstępie o Lovecrafcie jest dużo chaosu i ogólników. Brakuje nieco mocniejszego wgłębienia się w fabułę - bez spojlerów, chodzi o samą ocenę narracji, tempa akcji, to w końcu w dużej mierze gra fabularna. Brakuje też bardziej szczegółowej opisu mechanizmów gry. Tutaj: opis jest dość spłycona, chaotyczna. Coś więcej przydałoby się o zagadkach, coś więcej o rozwoju postaci, funkcjonowaniu zapisów gry, replayability, czy wreszcie elemencie popadania w paranoję i jej wpływu na dostępne decyzje. Pamiętam z trailerów, że dla twórców gry był to jeden z kluczowych elementów rozgrywki, a tutaj nie mamy o nim właściwie nic. A na marginesie polecamy jeszcze pilnować w opisie jednego czasu - "przyjmujemy", "udajemy", "będzie toczyć się". To się gryzie. Tyle na ten moment. Raz jeszcze przepraszam za dłuuuugi okres mojej niedostępności. Mam nadzieję, ostatni taki.
  17. Ulwar

    Chtulhu recenzja

    Call of Cthulhu Urodził się 20 sierpnia 1890 roku w Providence, w amerykańskim stanie Rhode Island, w rodzinie o angielskich korzeniach. Bardzo wcześnie zaczął ujawniać swój talent – jako trzylatek recytował poezję, a w wieku sześciu lat sam zaczął pisać pierwsze wiersze. W rozwijaniu pasji pomagał mu dziadek, który zachęcał go do czytania książek i opowiadał mu wymyślone przez siebie, mrożące krew w żyłach historie. Howard Phillips Lovecraft, bo o nim mowa, jest dziś ikoną popkultury. Jego dzieła fascynują twórców w każdej dziedzinie – od filmów, przez muzykę (Metallica nagrała utwór Call of Chtulhu) po gry komputerowe. Mimo tak ogromnego wpływu na popkulturę gry na podstawie mitologii twórcy z Providence nie były nigdy dość dobre – no może poza Dark Corners of The Earth. Dlatego jak dowiedziałem się że wychodzi „Call of Cthulhu”, nie mogłem się doczekać jej premiery. Co z tego wynikło? Dowiecie się poniżej. Na początek… Gra należy do gatunku przygodówek i została podzielona na rozdziały. W zależności od przydzielania naszej postaci punktów, każdy z nich da się w pewnym sensie przejść na kilka sposobów. Mechanika gry pozwala nam na dokonywanie wyborów, jednak nie wpływają one zbyt znacząco na przebieg wydarzeń. Daleko jest zatem tej produkcji do współczesnych gier dających nam zadania poboczne wpływające na historię. Rozwój postaci też jest mocno ograniczony. Niewątpliwym atutem gry jest bardzo mocne osadzenie historii w realiach Lovecrafta. Niestety, twórcom nie udało się tego w interesujący sposób wykorzystać. Wcielamy się w detektywa imieniem Edward Pierce. Człowieka, który niczym w starym kinie noir jest zmęczony życiem i pike dużą ilość alkoholu. Aby uratować swą detektywistyczną godność przyjmujemy zlecenie odnalezienia niejakiej Sary Hawkins. W tym celu udajemy się na tajemniczą wyspę Darkwater, gdzie mieszkała nasza zaginiona wraz z rodziną. Właśnie tu w małej rybackiej wiosce będzie toczyć się cała akcja gry. Tak, początek historii jest wybitnie utrzymany w klimacie mistrza grozy. Jednak całej grze brakuje ostatecznego szlifu. Postacie, które spotkamy na naszej drodze, są nudne, bez jakiejkolwiek ciekawej historii, za mało tu grozy, a wydarzenia przez cały czas są pchane liniowo. Fabuła ciągnie się jak ciągutki z odpustu, a pod sam koniec po prostu chcemy już zakończyć rozgrywkę aby nie przysnąć. Dialogi z postaciami są nudnawe i nie współgrają z ruchem warg postaci z którymi rozmawiamy. Największą bolączką dla mnie jest jednak grafika. Przecież gra została wydana na konsole nowej generacji, a modele postaci wyglądają jak w przygodówkach sprzed kilku lat. Na szczęście oprawa muzyczna jest naprawdę genialna i rekompensuje w pewnym stopniu niedociągnięcia. Rozgrywka sama w sobie przypomina symulatory chodzenia z dodaną mechaniką rekonstrukcji wydarzeń. Tryb ten pozwala nam na lepsze zrozumienie tego co zaszło oraz odkrycie kolejnych kawałków tajemnicy. Zagadki w grze są zbyt proste. Nie jestem fanem gier przygodowych, a tutaj podczas rozgrywki zaciąłem się tylko raz, co powinno wiele mówić o skomplikowaniu produkcji. Dodano także elementy skradankowe i szczerze mówiąc gorzej nie dało się tego zrobić. W pewnym momencie lądujemy w szpitalu psychiatrycznym i musimy z niego uciec. Po pierwsze, cała ta zabawa w skradanie zepsuta jest przez to, że nie mamy możliwości zapisania gry w dowolnym momencie więc gdy złapie nas strażnik wracamy do początku. Po drugie totalna alogiczność tego trybu – mogę się skradać ale gra nie uwzględnia tego że skoro są szafy, w których mogę się schować przed strażnikami to równie dobrze mógłbym założyć mu nelsona od tyłu i ukryć w szafie. Jak więc ocenić cały tytuł ? Gra jest poprawna – tylko i aż poprawna. Mamy tu wiele elementów z gier nowej generacji, mamy kwestie wyboru, skradanie się i nawet rozwój postaci, jednak wszystko potraktowane zbyt po macoszemu. Dlatego gra wydaje nam się tytułem sprzed dekady. Oczywiście otrzymujemy też kilka możliwych zakończeń, ale przy tak liniowej rozgrywce nie różnią się one zbytnio i nie zachęcają do przejścia gry ponownie. Ocena 5/10 Plusy : -Dobrze oddana Mitologia Lovecrafta -Udzwiękowienie -Elementy RPG Minusy: -Liniowość -Brak Grozy -Nudny tryb skradankowy
  18. Poprawione! Dziękuję za zgłoszenie.
  19. Guest

    Nieprawidłowy adres

    Witam nie działa odnośnik to Wieży Durlanga poziom -4 pisze że jest nie prawidłowy adres prosiłbym o naprawinei tego problemu dziękuje
  20. witam serdecznie! Jestem nowy. Nie Jestem pewien czy dodałem mój post do odpowiedniego działu na stronce. Proszę o przeniesienie Pozdrawiam i mam nadzieje ze się przydam :) Edit: nie wiem czy dodal sie wczesniejszy post
  1. Load more activity