Wstęp
Po podjęciu decyzji ws. losu atomowóki z Silosu 7 wygląd całego Kanionu Tytana ulegnie znaczącej zmianie. Ten wariant zobaczysz, jeśli zdecydowałeś się współpracować z Milicją Grzechotników - bez względu na to, co zrobiłeś z samą bombą - lub postanowiłeś współpracować ze Sługami Atomowego Grzyba, lecz ostatecznie wysłałeś ładunek nuklearny ludziom kpt. Sadlera.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - miejsce startowe po powrocie z Silosu 7 i zarazem przejście do mapy świata.
2 - kpt. Cliff Sadler. Jeśli wykonałeś powierzoną ci misję i dostarczyłeś Milicji Grzechotników ładunek nuklearny z Silosu 7, dowódca formacji będzie cały w skowronkach. Sadler zagwarantuje ci dostęp do kwatermistrza tej organizacji, kpt. Martina Hogana (5), który pomoże ci uzupełnić zapasy broni i amunicji w promocyjnej cenie. Ponadto, jeśli nie zabiłeś wcześniej żadnego z Milicjantów, ich lider pozwoli ci wędrować przez "jego" Kanion za darmo. W przeciwnym wypadku za każdorazowe przejście będziesz musiał zapłacić 150 szt. złomu.
Jeżeli postanowiłeś rozbroić ładunek z Silosu 7, Sadler nie będzie chciał cię więcej widzieć. Wprawdzie nadal będziesz mógł skorzystać z oferty kpt. Hogana, lecz możesz zapomnieć o jakiejkolwiek zniżce. To samo tyczy się braku opłaty za przejście przez Kanion.
3 - Komandos MG. Otrzymasz od niego pomoc medyczną, i to darmową, jeśli zachowałeś dobre relacje z Milicją Grzechotników.
4 - studnia. Umożliwi ci uzupełnienie bukładów i to, o dziwo, za darmo!
5 - kpt. Martin Hogan. Kwatermistrz Milicji Grzechotników pozwoli ci przejrzeć swój asortyment i zakupić niezbędny sprzęt. Jeśli dostarczyłeś MG atomówkę, otrzymasz znaczący rabat.
6 - Sokolo Oko Doran i Clyde. Kiedy zbliżysz się do bramy dawnej Świątyni, zobaczysz scenę, na której ten pierwszy zdziera opłatę z handlarza wody. Nic z tym nie będziesz mógł zrobić.
Jeśli powstrzymałeś się od zabijania członków MG, Doran pozwoli ci opuścić Kanion za darmo. W przeciwnym wypadku teraz i za każde kolejne przejście przez bramę będziesz musiał zapłacić 150 szt. złota. Odmowa poskutkuje walką z całym zastępem Milicjantów, co również jest rozwiązaniem, choć niekoniecznie tym optymalnym.
7 - Buck Dinges. Staruszek nie omieszka skomentować kwestii zmiany władzy w Kanionie, lecz nie doprowadzi do żadnych dalszych dyskusji czy zadań.
8 - Gary "NaCl" Wolfe. Żołnierz Sadlera powie ci, że jest gotów poszukać nowych wyzwań i dołączyć do Strażników. Aby tak się jednak stało, suma punktów Charyzmy w twoim oddziale musi być równa lub większa 25.
9 - toster. Jeśli zdołasz go naprawić, wydobędziesz z niego książkę zatytułowaną Pieśń o Ognistej Powodzi, której przeczytanie przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi. Po lekturze utwór ten warto zanieść do Isaaka Leibowitza, którego spotkasz nieopodal kopalni Lewe L'Iczka. W zamian za książkę zaoferuje ci Instrukcję naprawy Chevroleta Impali, rocznik 1967, która podniesie o 1 pkt umiejętność Mechanik wybranej postaci.
10 - przejście otwierające mapę świata.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!