Rat Tower Software przygotowało kolejny raport z prac nad dungeon crawlerem Monomyth. Najnowszy dziennik deweloperski przedstawia przede wszystkim aktualny stan wersji Beta 3.
Kolejna odsłona wczesnej wersji gry trafi w ręce graczy już niedługo, a mianowicie w przeciągu ok. tygodnia. Miłośnicy penetrowania podziemi odnajdą w niej nie tylko kolejne lokacje i wrogów, ale także nowe typy zagadek i pułapek. Nikt nie powinien narzekać na brak wyzwań.
W raporcie zawarto również informacje na temat dalszych prac nad Monomythem. Kolejna aktualizacja - Beta 4 - wprowadzi do gry m.in. główny wątek fabularny, dużą osadę z wieloma nowymi zadaniami pobocznymi, a także całkowicie nowy system handlu. Ekwipunek z kolei doczeka się daleko idących usprawnień.
Kiedy Beta 4 zostanie już oddana w ręce graczy, Monomyth wejdzie w fazę intensywnego "szlifowania". Dotyczyć będzie ono niemal każdego aspektu gry: od SI wrogów przez balans przedmiotów po wizualne odświeżenie lokacji. Wtedy też do gry zostaną prawdopodobnie zaproszeni wszyscy donatorzy z kampanii na Kickstarterze, co powinno przyspieszyć proces zbierania opinii i udoskonalania gry.
Kwestia sposobu wydania gry nadal pozostaje otwarta. Rat Tower Software nadal nie podjęło ostatecznej decyzji, czy Monomyth zostanie wydane na Steamie we Wczesnym Dostępie i zostanie później zaktualizowane do pełnej wersji, czy też pierwszy krok zostanie pominięty i na platformie Valve'a pojawi się już kompletna odsłona tego dungeon crawlera. Decyzja zapadnie w najbliższych miesiącach.
Wszystko to, co opisano powyżej, możecie obejrzeć i wysłuchać na poniższym nagraniu.
Jeśli preferujecie formę tekstową, to dziennik deweloperski w takiej wersji znajdziecie pod niniejszym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!