Monomyth: lutowy raport podsumowuje Steam Next Fest i rysuje plany na przyszłość

Rat Tower Software przygotowało lutowy raport z prac nad dungeon crawlerem Monomyth. Podsumowuje on wyniki Steam Next Fest oraz przedstawia kolejne cele projektu.

Festiwal Valve'a okazał się dla skromnego studia dużym sukcesem. Dungeon crawler zyskał ponad 2 tys. "wishlist", a w dodatku zebrał mnóstwo opinii, które pozwolą znacząco usprawnić grę. Jedna z kluczowych zmian dotyczyła odświeżenia interfejsu użytkownika i ten aspekt rozgrywki został już zaktualizowany, co można zobaczyć w filmowej wersji raportu. Kolejnym dużym celem jest poprawienie systemu walki, choć owe usprawnienia mogą nie trafić jeszcze do wersji Open Backer Beta.

Dlaczego? Otóż ta powinna zostać udostępniona wszystkim patronom z KIckstartera w relatywnie krótkim czasie. Dopiero gdy to nastąpi i Monomyth zbierze kolejną porcję cennych opinii, na bazie których z pewnościś zostaną stworzone następne usprawnienia, Rat Tower Software zamierza szeroko otworzyć drzwi dla wszystkich graczy, tj. wydać swojego debiutanckiego dungeon crawlera we Wczesnym Dostępie.

 

Szczegółowe omówienie Steam Next Fest oraz następnych kroków w pracach nad Monomythem znajdziecie poniżej.

Na maginesie warto dodać, że Rat Tower Software podpisało umowę wydawniczą z GOG.com. To oznacza, że gdy zamkniete testy dobiegną końce, wszystkie obecne klucze do gry stracą ważność, a każdy uczestnik kampanii na Kickstarterze otrzyma specjalny formularz, który pozwoli mu wybrać platformę, na jakiej odblokuje finalną wersję Monomytha.

Jeśli preferujecie materiał do czytania, pod niniejszym linkiem znajdziecie transkrypt powyższego nagrania.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.