Na potrzeby GreedFall francuskie studio Spiders wykreowało zupełnie nowy świat. Teraz, gdy premiera gry zbliża się wielkimi krokami, jej twórcy postanowili opowiedzieć co nieco o całym procesie.
W nowym dzienniku deweloperskim Jehanne Rousseau, prezes i główna scenarzystka studia Spiders, dyrektor artystyczny Cyril Tahmassebi, oraz główna artystka kinematyczna Camille Lallement opowiedzieli o początkach nowego uniwersum, efektach swoich prac oraz inspiracjach, które tchnęły życie w świat GreedFall. Miłośnicy francuskiej literatury i malarstwa bez wątpienia rozpoznają niektóre motywy i style. które twórcy action RPG-a postanowili przenieść do swojego nowego dzieła.
Zainteresowani szczegółami? W takim razie zachęcam do lektury całego dziennika deweloperskiego, który znajdziecie na Steamie. Pamiętajcie przy tym, że GreedFall zawita na półki sklepowe 10 września!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!