Fabuła jest jednym z kluczowym elementów rozgrywki w grze Vagrus: The Riven Realms. O tworzeniu narracji w swojej debiutanckiej grze producenci z Lost Pilgrims Studio postanowili opowiedzieć w nowym dzienniku deweloperskim.
Artykuł skupia się na różnicach pomiędzy głównym wątkiem fabularnym gry a kampanią w jej otwartym świecie, opisując m.in. różne rodzaje losowych zdarzeń, czy sposób połączenia narracji z elementami rozgrywki.
Deweloperzy stwierdzają, że z punktu widzenia designerskiego nadal wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi: jak często rzucać karawanę gracza w wir zdarzeń losowych? Jak i kiedy wplatać wydarzenia głównego wątku fabularnego, by opowieść o wędrówce przez Riven Realms wyglądała wiarygodnie? Na te i wiele innych zagadnień producenci z Lost Pilgrims Studio będą musieli sobie odpowiedzieć w nadchodzących miesiącach.
Zanim to jednak nastąpi, zachęcam do zapoznania się z pełną wersją omawianego tutaj dziennika deweloperskiego gry Vagrus: The Riven Realms, który przeczytacie pod niniejszym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!