Głód i zepsucie zaczynają nękać graczy Ultimate ADOM

Wczesna wersja Ultimate ADOM - Caverns of Chaos otrzymała właśnie pierwsza dużą aktualizację. Wprowadza ona do gry dwie istotne mechaniki: głód oraz zepsucie.

Po serii hotfixów i patchów w marcu, to pierwsza duża aktualizacja do przebywającego we Wczesnym Dostępie Ultimate ADOM. Od teraz wszystkie klasy postaci mogą czerpć z krótkookresowych korzyści, jakie zapewnia zepsucie, np. otrzymując mutacje dające dostęp do potężnych umiejętności. Trzeba jednak pamiętać, że mogą one wymknąć się spod kontroli! Po przekroczeniu pewnego progu zepsucia gracz zamieni się w bezkształtną masę ChAoSu.

A na początku zawsze jest ChAoS. Poprzedza on wszystkie wielkie zmiany, więc w nowej wersji Ultimate ADOM gracze mogą wcielić się w Rycerzy Chaosu. Ta klasa postaci opiera się na rosnącym zepsuciu i wręcz się w nim pławi. Dzikie trolleto nowa rasa dostępna dla graczy. Są one bardzo wytrzymałe i silne, ale rozbijanie głów przeciwników to ogromny wysiłek, który wymagać będzie uzupełnienia spalonych kalorii. W Ultimate ADOM karmienie trolla jest wręcz wskazane.

 

Oprócz nowych mechanik, rasy i klasy postaci, aktualizacja dodaje prefiksy i sufiksy do zbroi. W praktyce oznacza to ok. 200 mln nowych kombinacji przy generowaniu przedmiotów. Szczegółowe informacje na temat aktualizacji Corruption & Hunger znajdziecie na Steamie.

Co dalej? Otóż kolejna aktualizacja ma rozwinąć system walki i ulepszyć sztuczną inteligencję wrogów, doda też nową klasę postaci (barbarzyńca), rasę (Hurthling) oraz zwiększy liczbę dostępnych umiejętności. Zgodnie z planem rozwoju gry, zostanie ona udostępniona w czerwcu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.