
Zadania poboczne. Obecnie trudno wyobrazić sobie cRPG-a, który by ich nie miał. O filozofii ich tworzenia na potrzeby Expeditions: Rome producenci gry opowiedzieli w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim.
Obszerny artykuł wchodzi dość głęboko w temat projektowania misji pobocznych. Spośród tych informacji warto nadmienić choćby to, że w Expeditions: Rome pojawi się aż 6 głównych "hubów", które warto będzie przemierzyć wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu dodatkowych atrakcji. Producenci z Logic Artists zastrzegają jednak, że zadania poboczne w ich nowej grze są całkowicie opcjonalne i - przede wszystkim - licują z powagą stanowiska głównego bohatera. Trudno bowiem oczekiwać, by generał rzymskiej armii pomagał chłopom z odległej kolonii oczyścić piwnicę ze szczurów, prawda?
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, jakie cele przyświecają designerom projektującym zadania poboczne w Expeditions: Rome - bez większych spojlerów - zapoznajcie się z całością wspomnianego dziennika deweloperskiego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!