Ash of Gods: The Way: więcej o pojedynkach

Taktyczne, turowe potyczki stanowią esencje Ash of Gods: The Way - nowej produkcji rosyjskiego studia Aurum Dust. Pojedynki są jednak wyzwaniem nieco innego rodzaju, do czego przekonuje najnowszy dziennik deweloperski twórców cRPG-a.

Jak nietrudno zgadnąć, w pojedynkach - w przeciwieństwie do regularnych bitew - każdy bohater posiada tylko jednego przeciwnika. To oczywiście oznacza, że desygnowanie do walki konkretnych postaci, jak np. mnicha, nie ma większego sensu, podczas gdy inne są wręcz do stworzone do samodzielnego radzenia sobie z wrogami.

Dobór postaci to jednak nie wszystko. Równie ważne jest odpowiednie wykorzystanie kart supportu, które potrafią całkowicie odmienić oblicze potyczki. Sprawy mogą dodatkowo skomplikować się w trybie challenger, w którym zwycięstwo nie zależy od pokonania wrogów, lecz od spełnienia konkretnych warunków. To czyni pojedynki jeszcze bardziej wymagającymi, ale i trudnymi do zbalansowania z perspektywy projektantów gry.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o systemie pojedynków w Ash of Gods: The Way, zapoznajcie się z pełną treścią wspomnianego dziennika deweloperskiego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.