Styl graficzny, bazujący na iluminowanych, średniowiecznych księgach jest czymś, co zdecydowanie wyróżnia Pentimenta na tle innych gier. O tym, jak powstawał wizualny aspekt tej produkcji, opowiedziała w obszernym artykule Hannah Kennedy, art director projektu.
Okraszony wieloma ilustracjami dziennik deweloperski pozwala wejść za kulisy powstania Pentimenta i dowiedzieć się nieco więcej o inspiracjach jego twórców, wyzwaniach związanych z przedstawieniem narracji i bohaterów w tak nietuzinkowych stylu, a także o procesie iterowania w celu znalezienia idealnego balansu pomiędzy rozgrywką a jej wizualną otoczką.
Brzmi interesująco? W takim razie zapoznajcie się z całym artykułem, który opublikowano na łamach portalu Game Developer.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!