Modderzy pracują nad implementacją ray tracingu w Dark Messiah of Might and Magic

Zastanawialiście się kiedyś, jak mógłby wyglądać Dark Messiah of Might and Magic przy użyciu technologii ray tracingu? Jeśli tak, to nie jesteście pierwsi. Co więcej, niektórym modderom udało się już położyć podwaliny pod zaimplementowanie tego rozwiązania w grze!

Dark Messiah niedługo będzie obchodził swoje siedemnaste urodziny, dlatego trudno oczekiwać, by tak leciwa produkcja mogła być kompatybilna z najnowszą technologią wizualną. Niemniej miesiące mozolnej pracy modderów z wiltOS Technologies przyniosły owoce w postaci toolkitu, który pozwala wprowadzić ray tracing do tego klasycznego action RPG-a.

Twórcy owego Dark Messiah RTX Compatability Kit podkreślają, że nie jest to pełny mod, a jedynie toolkit, który może pomóc chętnym modderom w stworzeniu w pełni kompatybilnego moda z ray tracingiem. Biorąc jednak pod uwagę, że modderzy otrzymali ostatnio "błogosławieństwo" Ubisoftu i de facto wolną rękę w pracy nad modyfikacją, istnieje duża szansa, że z biegiem czasu technologia RTX faktycznie zawita do Dark Messiaha!

 

Jak to wszystko wygląda w praniu? Zobaczcie sami.

Szczegółowe informacje na temat toolkita znajdziecie na jego oficjalnej stronie. Warto też zajrzeć na moddb, gdzie modderzy, którzy jednocześnie pracują nad trybem kooperacji w Dark Messiahu, dzielą się jeszcze większą porcją dobrych informacji.

A jak wy wspominacie produkcję Ubisoftu? Wrócilibyście do niej w wersji z poprawnym ray tracingiem?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.