W poprzednich dziennikach deweloperskich twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 omówili m.in. dwa kluczowe filary rozgrywki: bycie wampirem oraz brutalny system walki. Teraz nadszedł czas na trzeci filar: eksplorowanie Świata Mroku.
W krótkim artykule dyrektor kreatywny projektu Alex Skidmore podkreślił, jak ważne jest, by podczas wędrówek po współczesnym Seattle gracze czuli autentyczną atmosferę Świata Mroku. Samo miasto zostało nieco "przycięte", by zawierać w sobie najciekawsze jego punktu. Jednocześnie opowieść jest snuta z perspektywy potężnego, starszego wampira, dlatego przestrzeń miejską należało nasycić odpowiednim charakterem.
Twórca gry przypominają, że Phyre, jako główna bohaterka, odegra znaczącą rolę w nadchodzących wydarzeniach i uzyska ważną pozycję w hierarchii miejscowych wampirów. To nie zmienia oczywiście faktu, że musi respektować obecny układ sił w mieście, a przy tym samą Maskaradę, gdyż krwiopijcy z Seattle nie moga pozwolić sobie na to, by śmiertelnicy odkryli ten alternatywny świat.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym, jak producenci Bloodlines 2 zamierzają odwzorować Świat Mroku w przestrzeni współczesnego Seattle, koniecznie zapoznajcie się z niniejszym dziennikiem deweloperskim.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!