Runemaster: kilka słów o bojowych atrybutach

Na oficjalnym forum Paradox Interactive pojawił się kolejny artykuł dotyczący tworzenia Runemastera. Najnowszy tekst porusza kwestię atrybutów, które będą wykorzystywane w czasie walki.

Łącznie do dyspozycji gracza zostanie oddanych 12 atrybutów. Trudno tutaj mówić o niespodziankach, bowiem na cechy te składają się m.in. Zdrowie, Pancer, Szybkość poruszania się i obrażenia. Opisy poszczególnych atrybutów niesą zbyt szczegółowe, aczkolwiek dają pewne wyobrażenie o całym systemie. Znacznie ciekawsza wydaje się informacja, że bitwy w Runemasterze będą tworzone na polach hexowych, zaś gracz otrzyma pod swoją komendę "armię" - o jej rozmiarach jednak nic nie wiadomo.

Oryginalny artykuł można przeczytać tutaj. Tradycyjnie już, Paradox udostępnił jeden nowy szkic koncepcyjny, który przedstawia osadę ludzi. Obraz możecie już obejrzeć w naszej galerii.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.