Wiedźmin 3: polski zwiastun oraz screeny
Wczoraj informowaliśmy o nowym trailerze Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, który po raz pierwszy został zaprezentowany w wersji angielskij. Niedługo później do sieci trafił również trailer w języku polskim.
Wczoraj informowaliśmy o nowym trailerze Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, który po raz pierwszy został zaprezentowany w wersji angielskij. Niedługo później do sieci trafił również trailer w języku polskim.
Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie jedyną grą, jaką CD Projekt RED wyda w najbliższym czasie. Ostatnią część trylogii Białego Wilka będzie promować cyfrowa gra planszowa, która aktualnie jest w fazie zamkniętych beta-testów.
Niedługo na Kickstarterze pojawi się kolejny interesujący projekt cRPG-owy. InSomnia, dzieło niezależnego Studia Mono, zabierze nas do ponurego, post-apokaliptycznego świata, przywodzącego na myśl pierwsze gry serii Fallout.
Jeśli jeszcze nie udało się wam pokonać śmierci w Dark Souls II, czas najwyższy, żeby nieco się sprężyć. From Software i Namco Bandai zapowiedziały właśnie wydanie trylogii DLC - pierwsza część trafi do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu!
W ostatnich dniach BioWare opublikowało nowe informacje na temat dwóch kolejnych lokacji w Dragon Age: Inkwizycji: Ostępów (oryg. Hinterlands) oraz doskonale znanego fanom serii Redcliffe. Nie zabrakło również screenów.
Dzisiejsza Letnia Konferencja CD Projekt RED obfirowała w ważne informacje dotyczące Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Poznaliśmy dokładną datę premiery gry i zawartość standardowej oraz kolekcjonerskiej edycji gry. Deweloperzy zaprezentowali również nowy trailer.
Przez cały maj Almost Human nie dawało znaków życia. Powód? Deweloperzy pracowali nad stworzeniem wersji alfa Legend of Grimrock II. Ten cel właśnie został zrealizowany!
Oprowadzania BioWare'u po świecie Dragon Age: Inkwizycji ciąg dalszy. Tym razem gościmy w Reducie Therinfal (oryg. Therinfal Redoubt) - jednej z dawnych twierdz Poszukiwaczy.
Wszystko wskazuje na to, że w Dragon Age: Inkwizycji nie raz przyjdzie nam balansować na granicy świata żywych i świata snów, zamieszkanego m.in. przez demony. Z tym ostatnim miejscem nieodłącznie związane są tematy Pustki i Wyłomu, o których traktują nowe artykuły na oficjalnej stronie gry.
Po wydaniu ostatniego build Grim Dawn testerzy coraz bardziej narzekali na źle zbalansowaną mechanikę leczenia, która obecnie stanowi połączenie systemu autoregeneracji i leczniczych eliksirów. W związku z tym deweloperzy planują już wprowadzenie do gry nowej mechaniki.