
Najnowszy dziennik deweloperski dotyczący Torment: Tides of Numenera rozpoczyna się od pierwszego, interesującego screena, który przedstawia Zatopiony rynek w oazie M'ra Jolios. To jednak nie owe miasto jest głównym tematem tekstu, a mechanika Wysiłku.
O tym niezwykle ważnym systemie opowiedział jego projektant, Adam Heine. Dlaczego Wysilek jest tak ważny w świecie Numenery? Otóż z jego pomocą wykonanie niektórych czynności, takich jak otwieranie skomplikowanych zamków czy rozbrajanie pułapek, staje się łatwiejsze lub przynajmniej "wykonalne". Wpływ na powodzenie takowej akcji mają również poziom trudności zadania, a także cechy oraz umiejętności postaci. Jak więc widać, jest to dość rozbudowany system, który ma uczynić nowego Tormenta grą pełną wyzwań.
Jeśli interesują was szczegóły tego zagadnienia, koniecznie zapoznajcie się z długim artykułem Heinego, który dostępny jest tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!