Wave of Darkness: o ścieżce dźwiękowej i efektach obszarowych

Już tylko 3 dni pozostały do zakończenia kampanii Wave of Darkness na Kickstarterze. Projekt wciąż nie został w całosci ufundowany, stąd deweloperzy postabowili skusić niezdecydowanych informacjami na temat efektów obszarów oraz ścieżki dźwiękowej.

Pierwsze z wymienionych zagadnień to nowy system, który zmienia nieco obszar świata gry. Przykładowo, może to być roślina, która w swym najbliższym otoczeniu niweluje odpornosć na trucizny bohatera, a nie trzeba chyba wspominać, że lokalne potwory będą skrzętnie z tego korzystać.

Jeśli zaś chodzi o ścieżkę dźwiękową, to będzie ona stworzona w duchu znanym już z soundtracku Legends of Dawn. Jeżeli nie mieliście się okazji z nim zapoznać, poniżej publikujemy próbkę najnowszego dzieła kompozytorów Dreamatrixu.

 

Szczegółowe informacje na wskazane tematy znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.