The Age of Decadence - kwietniowa aktualizacja
Iron Tower Studio przygotowało kwietniową aktualizację informującą nas o stanie prac nad The Age of Decadence. Walka z wyciekami trwa w najlepsze, jednak ma się ku końcowi.
Iron Tower Studio przygotowało kwietniową aktualizację informującą nas o stanie prac nad The Age of Decadence. Walka z wyciekami trwa w najlepsze, jednak ma się ku końcowi.
Nieco niespodziewanie wczoraj okazało się, że Mars: War Logs już dziś ma swoją premierę. Nie jest to być może najlepszy chwyt marketingowy, ale jeśli marzyła się wam podróż na Czerwoną Planetę, to już dziś możecie ją urzeczywistnić.
Wśród deweloperów RPG-ów o największych budżecie od jakiegoś czasu ujawnia się trend, by dodawać tryb multiplayer, nawet nieco na siłę. To z reguły ma negatywny wpływ na jakość fabuły, która jest głównym atutem serii Wiedźmin. Stąd pojawiły się obawy, że być może CDPR również zechce wprowadzić do najnowszej odsłony przygód o Geralcie z Rivii elementy trybu multiplayer. Na szczęście tak się jednak nie stanie.
Pieniądze na ufundowanie Divinity: Grzechu pierworodnego płyną szerokim strumieniem, zaś deweloperzy nawet na chwilę nie przestają pracować nad kolejnymi aktualizacjami. Na 20 godzin przed końcem kampanii licznik zatrzymał się na 805 tys., a to oznacza kolejny spełniony cel!
Otwarta gaza beta testów Neverwinter rozpocznie się już 30 kwietnia, a tymczasem deweloperzy gry wciąż zasypują nas materiałami promującymi ich dzieło. Najnowszym zwiastun skupia się na diabłach i demonach, z którymi niejednokrotnie przyjdzie nam się zmierzyć w najnowszej produkcji Cryptika.
Na nieco ponad dobę przed końcem Divinity: Grzech pierworodny ma na swoim Kickstarterowym koncie nieco ponad 758 tys. Oznacza to, że udało się spełnić jeden z celów, dzięki czemu Kirill Pokrovsky, kompozytor ścieżki dźwiękowej do gry, otrzyma do swojej dyspozycji orkiestrę symfoniczną.
Pomimo nieudanej kampanii na Kickstarterze, produkcja Bloom: Memories zmierza w dobrym kierunku. Dani ze Studio Fawn informuje w ostatnim artykule, że zeszły tydzień był dla projektu szalenie pozytywny.
Project Eternity wciąż jest w fazie preprodukcji. Praca idzie jednak w dobrym kierunku, bowiem Obsidian zakończył pierwszą fazę prototypowania i przygotowuje kolejne systemy.
Po dłuższej przerwie doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji projektu Torment: Tides of Numenera. Studio inXile w pocie czoła pracuje nad pierwszą fazą produkcji gry, podczas gdy już niedługo deweloperzy mogą mieć jeszcze więcej pracy - twierdza gracza jest coraz bliżej ufundowania.
Na 56 godzin przed końcem projekt Divinity: Grzech pierworodnego ma na swoim koncie nieco ponad 676 tys. dolarów. To oznacza, że do gry zostaną dodane specjalne zdolności oraz talenty. Larian przygotował również nowy cel w kampanii.