The Surge, utrzymane w estetyce science-fiction action-RPG od Deck 13, od samego początku przywodziło na myśl poprzedni projekt studia, czyli Lords of the Fallen, a także jego "starszego brata" - serię Dark Souls. Deweloperzy gry twierdza jednak, że takie porównania są absolutnie bezpodstawne.
Kwestię tę skomentował ostatnio CEO Deck 13, Jan Klose.
Szczególną rzeczą w naszym systemie walki jest to, że możesz w czasie rzeczywistym wycelować w część ciała, którą chcesz trafić. Chcemy dać Wam większą kontrolę nad tym, co robicie. Czynimy to na wiele sposobów. Możesz zaatakować te kończyny wroga, które są odsłonięte, aby uzyskać przewagę i ułatwić sobie walkę. Jeśli wycelujesz odpowiednią część ciała, uderzysz z większa siłą i szybciej pokonasz przeciwnika - wytłumaczył Klose w wywiadzie dla PCGamesN.
Jak podobają się Wam takie możliwości bojowe w The Surge?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!