Ludzie moga należeć do czterech różnych kultur, które charakteryzuje odmienny wygląd oraz pasywne umiejętności kulturowe. Poniżej znajdziesz dokładny opis każdej z nich.
Baed - człowiek
Zamieszkujący południowe niziny Baedowie są najbardziej "cywilizowaną" społecznością zamieszkującą Caith. Ci krępi, rumiani rolnicy i pasterze żyją w miastach obwarowanych kamiennymi murami i rządzonych przez dziedzicznych panów. Do niedawna Baedowie czcili tradycyjne bóstwa Caithu - patronów udanych plonów, ogniska domowego, ładu i porządku. Rosnące wpływy Ojcowników zepchnęły jednak stare wierzenia do podziemia.
Pasywna umiejętność kulturowa
Baedyjska nauka
Baedowie są ludźmi sprytnymi i świetnie wykształconymi. Zyskują dodatkową umiejętność na poziomach 3, 10 i 18.
Einarr - człowiek
Einarrowie, wywodzący się od ludów najeźdźców zza północnego morza, zamieszkują wschodnie wybrzeże Caithu i wiele wysp pstrzących morze za nim. Są najwyżsi i najpiękniejsi spośród wszystkich ludów Caithu. Parają się rybołówstwem, hodowlą zwierząt i handlem. Z uwagi na to, że żyją daleko od Baedów, wciąż czczą bogów swych przodków z północy.
Pasywna umiejętność kulturowa
Usposobienie Einarrów
Ci wysocy i potężni ludzie słyną z tego, że są pamiętliwi. Za każdym razem, gdy zostaną trafieni w walce, zyskują punkt Siły do końca bitwy.
Fichti - człowiek
Fichti zamieszkują lasy na północnym zachodzie Caithu i zajmują się głównie polowaniem, zbieractwem i - w ograniczonym stopniu - rolnictwem. Są niskimi, ciemnowłosymi czcicielami przyrody, zorganizowanymi w matriarchalne plemiona i klany. Spośród wszystkich ras Fichti najbardziej zaprzyjaźnili się z elfami, choć i oni uważają je za groźne i niegodne zaufania.
Pasywna umiejętność kulturowa
Fichti
Fichti wyjątkowo troszczą się o przyjaciół i rodzinę - w razie potrzeby są w stanie oddać za nich życie. Raz w ciągu każdej bitwy Fichti wchłaniają obrażenia, jakie otrzymał ich sojusznik, a które w przeciwnym razie doprowadziłyby do jego śmierci.
Cudzoziemiec - człowiek
Wiele ras i ludzi przemierza morze, aby dotrzeć do Caithu. Są wśród nich najemnicy z Ambardy, kupcy z Lestras, Attii i dalekiej Barabii. Niektórzy zostają i osiedlają się, inni decydują się na żywot poszukiwaczy przygód.
Pasywna umiejętność kulturowa
Cudzoziemiec
Cudzoziemcy mogą pochodzić z różnych krain, jednak łączy ich pewna rzecz. Próby, jakie przeszli w drodze do Skara Brae, sprawiły że są odważni i odporni. Nie straszna im trucizna, ogień ani krwawienie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!