System Shock 3 jest ciągle w bardzo wczesnej fazie pre-produkcji, lecz to wcale nie sprawia, że OtherSide Entertainment nie zamierza na ten temat rozmawiać. W jednym z ostatnich wywiadów poruszono m.in. kwestię głównej osi fabularnej gry.
Nietrudno się domyślić, że historia znów zwiąże gracza z SHODAN - superkomputerem, który był naszym arcywrogiem w dwóch poprzednich częściach System Shocka.
Shodan jest sercem i duszą System Shocków. To jest piękno System Shocka 3: nikt inny nie posiada Shodan. Ona będzie w centrum gry, choć chciałbym wprowadzić w niej trochę zmian - powiedział Warren Spector, dyrektor kreatywny projektu.
W System Shocku 3 chciałbym poruszyć motywacje Shodan. W pierwszych dwóch grach jej plan zakładał zniszczenie ludzkości, ponieważ oszalała po usunięciu jej etycznych ograniczeń przez hakera. Nigdy jednak nie wyjaśniliśmy dlaczego chciała zniszczyć ludzkość. Zamierzamy zatem wejść głębiej w temat super-inteligencji i tego, co mogłoby motywować super-intelgentną SI - kontynuował.
Co o tym sądzicie?
Z kompletnym wywiadem możecie zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!