Underworld: Ascendant: podsumowanie roku

Za nami kolejny rok produkcji Underworld: Ascendant. Producenci z OtherSide Entertainment postanowili podsumować ostatnie dwanaście miesięcy pracy.

W długim artykule deweloperzy poruszyli wiele różnych aspektów gry: od jej strony wizualnej, przez budowę poziomów, prace nad systemem walki oraz dźwiękami. Wspomnieli przy tym o zabawnych bugach i niespodziewanych rozwiązaniach niektórych problemów. W ostatecznym rozrachunku można stwierdzić, że przez ostatni rok OtherSide pokonało naprawde długą drogę.

Jednocześnie trudno zauważyć, że Underworld: Ascendant wciąż jest dalekie od swojej premiery. Choć znaczący postęp jest widoczny, deweloperzy w dalszym ciągu nie próbują estymować choćby przybliżonej daty wydania. Wszystko wskazuje na to, że do Stygijskiej Otchłani nie powrócimy zbyt prędko.

Póki co polecam zapoznać się z kompletnym artykułem, który jest dostępny pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.