TaleWorlds Entertainment kontynuuje proces zapoznawania graczy z członkami zespołu pracującego nad Mount & Blade II: Bannerlord. Gościem najnowszego dziennika deweloperskiego jest główny artysta gry, Özgür Saral.
Grafik pracuje w TaleWorlds niemal od początku istnienia studia, co czyni wywiad z nim jeszcze ciekawszym. Miłośników konnych walk i oblegania zamków szczególnie powinny zainteresować dwie odpowiedzi Sarala:
JAK ZMIENIĄ SIĘ WIZUALIZACJE KRWI I RAN W PORÓWNANIU DO WARBANDA, ZARÓWNO DLA MODELI, JAK I DLA GRACZA KORZYSTAJĄCEGO Z WIDOKU PIERWSZEJ OSOBY?
„Nasz system krwi współpracuje z systemem cząsteczek. Każda cząsteczka (powstała np. podczas ciosu mieczem czy biegu przez błoto) może pozostawić odpowiedni efekt poprzez przyklejenie się do otaczających ją obiektów. Siatki krwi, zaprojektowane w zgodzie z oświetleniem bazującym na fizyce, pozwalają nam uzyskać bardziej realistyczne efekty w porównaniu do Warbanda.”JAK MIASTA I WIOSKI RÓŻNIĄ SIĘ OD TYCH Z WARBANDA?
„Miasta i wioski są bardziej atrakcyjne i zatłoczone niż w Warbandzie. Znajdziecie tu znacznie więcej budynków odzwierciedlających odpowiednie frakcje a także więcej kolorowych ulic, będących domem dla gangów, z którymi będziecie mogli walczyć.”
Z całym wywiadem możecie zapoznać się tutaj. Przypomnijmy, że choć Mount & Blade II: Bannelord znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji, jego data premiery wciąż pozostaje nieznana.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!