Diabeł tkwi w szczegółach, jak mówi stare przysłowie, z czego doskonale zdają sobie sprawę twórcy Mount & Blade II: Bannerlord. Na drodze do wiernego odwzorowania realiów średniowiecz z pewnością nie staną im pochwy, o tworzeniu których traktuje najnowszy dziennik deweloperski.
Jak zatem stworzyć realistyczny system pochew? Oddajmy głos twórcom gry:
W poprzednim blogu przyjrzeliśmy się użyciu kinematyki odwrotnej w animacji tarcz, aby uderzenia sprawiały wrażenie bardziej rzeczywistych. Nasz nowy, oparty na fizyce system pochew, pożycza elementy z systemu kinematyki odwrotnej, aby określić rotację i ograniczenia skrętu pochew, i łączy je w fizykę sprężyny, aby uzyskać naturalnie wyglądające animacje. Pozwala nam to pozbyć się statycznych dodatków do postaci znanych z Mount & Blade: Warband i pozwala pochwie reagować na ruchy Waszych postaci(co ostatecznie sprawia, że Wasze postacie będą wyglądać bardziej żywo podczas przemierzania bitewnych pól Calradii).
Zainteresowanych szczegółami odsyłam do kompletnego artykułu, który znajdziecie pod niniejszym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!