Tower of Time, taktyczne RPG polskiego studia Event Horizon, uzyskało właśnie dużą aktualizację. Dzięki niej do gry trafiły zupełnie dwa nowe tryby rozgrywki: RPGlite oraz Permadeath.
Pierwszy z wymienionych przeznaczony jest dla graczy, którzy nie są zbytnio zainteresowani fabułą Tower of Time, ale za to uwielbiają eksplorację rozległych podziemi i delektowanie się systemem walki. W RPGlite cała siódemka bohaterów jest bowiem dostępna od samego początku gry, a mechaniki kowalstwa, zaklinania i transmutacji nie wymagają odblokowania Dialogi wprawdzie nadal występują, lecz można je śmiało pomijać. Cała zabawa skupia się wokół idei penetracji lochów i mierzenia się z coraz to silniejszymi wrogami - aż do wielkiego finału na samym dnie tytułowej Wieży Czasu.
Drugi z nowych trybów, Permadeath, posiada wszystkie elementy tradycyjnej kampanii Tower of Time, a przy tym znacząco podnosi poziom trudności gry. Polegli bohaterowie nie mogą wrócić do wieży, dlatego z biegiem czasu może się okazać, że drużyna gracza ulegnie znacznemu uszczupleniu. Ponadto tylko w tym trybie dostępny jest unikatowy poziom trudności “Krew”, który wprawdzie rozpoczyna się od lekkiego spacerku, lecz z każdym kolejnym poziomem wyciska z gracza krew, pot i łzy. Rozgrywka w tym trybie kończy się w momencie, gdy wszyscy bohaterowie polegną albo... gdy przynajmniej jeden z nich dotrze na ostatni, jedenasty poziom Wieży!
Wraz z nowymi trybami rozgrywki Event Horizon zaimplementowało również szersze statystyki i tabele wyników. Miłośnicy rywalizacji będą mogli się zatem przekonać, kto jest w stanie najszybciej i najefektywniej dotrzeć na ostatni poziom Wieży Czasu.
Szczegółowe informacje na temat nowych trybów rozgrywki w Tower of Time znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!