Tower of Time zyskało dwa nowe tryby gry

Tower of Time, taktyczne RPG polskiego studia Event Horizon, uzyskało właśnie dużą aktualizację. Dzięki niej do gry trafiły zupełnie dwa nowe tryby rozgrywki: RPGlite oraz Permadeath.

Pierwszy z wymienionych przeznaczony jest dla graczy, którzy nie są zbytnio zainteresowani fabułą Tower of Time, ale za to uwielbiają eksplorację rozległych podziemi i delektowanie się systemem walki. W RPGlite cała siódemka bohaterów jest bowiem dostępna od samego początku gry, a mechaniki kowalstwa, zaklinania i transmutacji nie wymagają odblokowania Dialogi wprawdzie nadal występują, lecz można je śmiało pomijać. Cała zabawa skupia się wokół idei penetracji lochów i mierzenia się z coraz to silniejszymi wrogami - aż do wielkiego finału na samym dnie tytułowej Wieży Czasu.

Drugi z nowych trybów, Permadeath, posiada wszystkie elementy tradycyjnej kampanii Tower of Time, a przy tym znacząco podnosi poziom trudności gry. Polegli bohaterowie nie mogą wrócić do wieży, dlatego z biegiem czasu może się okazać, że drużyna gracza ulegnie znacznemu uszczupleniu. Ponadto tylko w tym trybie dostępny jest unikatowy poziom trudności “Krew”, który wprawdzie rozpoczyna się od lekkiego spacerku, lecz z każdym kolejnym poziomem wyciska z gracza krew, pot i łzy. Rozgrywka w tym trybie kończy się w momencie, gdy wszyscy bohaterowie polegną albo... gdy przynajmniej jeden z nich dotrze na ostatni, jedenasty poziom Wieży!

Wraz z nowymi trybami rozgrywki Event Horizon zaimplementowało również szersze statystyki i tabele wyników. Miłośnicy rywalizacji będą mogli się zatem przekonać, kto jest w stanie najszybciej i najefektywniej dotrzeć na ostatni poziom Wieży Czasu.

Szczegółowe informacje na temat nowych trybów rozgrywki w Tower of Time znajdziecie tutaj.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: