Druidstone: The Secret of the Menhir Forest a kwestia losowości

Projektanci gier od lat zmagają się z problemem dot. elementów losowych. Na ile można sobie pozwolić? Generować losowo tylko łupy czy całe lokacje? Z podobnym problemem zmierzyli się twórcy Druidstone: The Secret of the Menhir Forest, o czym postanowili napisać na swoim blogu deweloperskim.

Producenci z Ctrl Alt Ninja nie mieli ostatnio zbyt wiele czasu na pisanie o produkcji Druidstone'a, jednak w najbliższych tygodniach powinno się to zmienić. Taktyczne RPG fińskiego studia jest coraz bliżej bety oraz premiery finalnej wersji gry, dlatego nadeszła odpowiednia pora, by opowiedzieć nieco o kulisach jej powstawania. W najnowszym dzienniku deweloperskim Petri Häkkinen tłumaczy, dlaczego twórcy Druidstone'a postanowili zrezygnować z losowo generowanych lokacji, dlaczego w czasie walki nie zobaczymy wyników przypominających rzuty kości oraz ile "losowości" zobaczymy w pozostałych aspektach gry.

Artykuł przeczytacie tutaj. A jakie jest wasze zdanie? Ile "losowości" lubicie w grach?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.