Vagrus: The Riven Realms trafi na GOG, nowe cele kampanii na Figu ujawnione

Crowdfundingowa zbiórka na rzecz Vagrus: The Riven Realms nadal trwa. W ostatnim dzienniku deweloperskim producenci z Lost Pilgrims Studio podzielili się informacjami o nowych, wysokopoziomowych wpłatach, które pozwoliło odsłonić kolejne cele kampanii, a także przekazali dobrą wiadomość dla graczy nie przepadających za DRM.

Kto nie życzy sobie, by jego kopia gry posiadała zaawansowaną ochronę antypiracką, która często bywa sporym obciążeniem dla maszyny, ten z pewnością ucieszy się, że Vagrus pozytywnie przeszedł weryfikację sklepu GOG.com i będzie dostępny na tej platformie dystrybucyjnej. Kiedy? Oczywiście w tym samym czasie co w innych kanałach sprzedażowych, a zatem w 2020 r.

Kolejna dobra wiadomość dotyczy już wszystkich graczy. Kampania Vagrusa zrealizowała kolejne cele, dlatego teraz twórcy gry mogli wyznaczyć nowe progi zbiórki. Jeśli projekt uzbiera na Figu 42,5 tys. dolarów, w grze pojawią się “długotrwałe” efekty, które mogą pozytywnie lub negatywnie wpływać na członków karawany graczy; 44,5 tys. sprawi, że w grze pojawią się losowi wędrówce, których w zamian za złoto lub inne cenne przedmioty można będzie “podrzucić” do ich celu podróży; przy 46 tys. dolarów Węgrzy wprowadzą w Vagrusie kilka dodatkowych usprawnień eksploracji, a przy 48 tys. pozwolą wybierać graczowi postaci, które wezmą udział w danych wydarzeniach. Więcej informacji o nowych celach crowdfundingowej zbiórki na rzecz Vagrus: The Riven Realms znajdziecie tutaj.

Przypominamy, że trwająca na Figu kampania nie ma wyznaczonej daty zakończenia. Jak na razie producentom z Lost Pilgrims Studio udało się uzbierać na ich debiutancką grę prawie 42 tys. dolarów.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: