Od wielu miesięcy Lost Pilgrims Studio pracuje nad kolejnymi mechanikami Vagrus: The Riven Realms i coraz więcej z nich zostaje zaimplementowanych w testowe buildy gry. Najnowsze dzienniki deweloperskie przedstawiają pokrótce każdą z nich.
W pierwszej części artykułu Węgrzy zaprezentowali odkrywania świata przy pomocy nowej mapy, system dobierania towarzyszy oraz mechanizm ukrytych schowków i kontrakt. W drugiej części deweloperzy skupili się na najświeższych owocach swojej pracy: trwałych efektach, mechanice Posłuszeństwa, systemowi zarządzania siłą roboczą, a także... rzeźnictwie. Każdy z omawianych podpunktów został nie tylko opisany, ale również przedstawiony na krótkim filmie, który obrazuje faktyczny kształt danej funkcjonalności.
Co o tym sądzicie? Przypominamy, że premiera gry Vagrus: The Riven Realms jest przewidziana na 2020 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!