System walki w Vagrus: The Riven Realms należy do naprawdę wymagających, jednakże nie zawsze z intencji jego twórców. W swoich nowych dziennikach deweloperskich producenci z Lost Pilgrims Studio wytłumaczyli, jak zamierzają to poprawić.
W pierwszej kolejności opisali nadchodzące zmiany w Companion Combat. Już wkrótce gracze będą musieli zwracać większą uwagę na pozycję i poruszanie się bohaterów po polu bitwy, bowiem nowe i odświeżone umiejętności otworzą zupełnie nowe możliwości.
Kolejny dziennik deweloperski skupił się na Crew Combat. Okazało się bowiem, że przez jedną z niedokończonych funkcji "poddawania się", gracze unikali tej opcji i walczyli w bitwach, w których z góry byli skazani na porażkę. Teraz, dzięki możliwości oferowania przeciwnikom konkretnych dóbr, ujście z niektórych potyczek bez rozlewu krwi powinna być znacznie bardziej "opłacalne" i tym samym nieco poprawić wrażenia dot. Crew Combat.
A co wy sądzicie o systemie walki w Vagrus: The Riven Realms i planowanych zmianach?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!