Do dyskusji na temat broni w Dragon Age, na oficjalnym forum Bioware'u, przyłączył się designer tejże firmy, Georg Zoeller. Pracownik BW w jednym poście krótko scharakteryzował kwestię balansowania broni w DA:
"Jest mnóstwo statystyk, które mają wpływ na to jak broń reaguje na przeciwników, włączając w to jeden obecny zwany 'Armor Penetration'."
"Niektóre bronie zadają dużo obrażeń (jak np. długi miecz), ale ich zdolność do uderzenia przez absorpcje obrażeń, którą zapewniają niektóre z ciężkich pancerzy, jest ograniczona."
"Inne bronie, jak np. maczuga, oferują zadawanie niewielkich obrażeń (ale mniejszą ich rozbieżność poprzez indywidualne trafienia), jednak są świetne przeciwko w pełni opancerzonym "blaszanym puszkom", jako że mają większe AP." [Armor Penetration - przyp. red.]
Gdyby komuś było mało tego wolnego tłumaczenia, odsyłam do właściwego tematu. A swoją drogą, system opisany pokrótce przez projektanta kanadyjskiego koncernu wydaje się dosyć ciekawy. Czekamy na więcej informacji.
Źródło: Forum BioWare
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!