Deathfire i turowy system walki

Choć Deathfire: Ruins of Nethermore nie dokonało w ostatnich dniach żadnego "milowego kroku", to Guido Henkel przygotował kolejny artykuł na temat gry. Tym razem poruszył kwestię systemu walki.

Ten, podobnie jak w klasycznych cRPG-ach sprzed lat, będzie opierał się na bitwach w systemie turowym. To wg szefa projektu ma sprawić, że potyczki będą bardziej przemyślane i pozostawią mniej miejsca na działanie przypadku.

Henkel poruszył również kwestię widoku, który - wzorem wspomnianych klasyków - będzie ukazany z perspektywy pierwszej osoby. Obecnie nie jest to rozwiązanie stosowane częśto (o ile w ogóle). W przypadku Deathfire wiąże się to zarówno z decyzją o charakterze designerskim, jak i finansowym - stworzenie rozgrywki nie wymagającej oglądania własnej drużyny oraz szczegółów pola walki jest o wiele tańsze. Szef G3 Studios zapewnia jednak, że jeśli kampania Kickstarterowa Deathfire zbierze więcej pieniędzy, niż wstępnie założono, stworzenie widoku z perspektywy trzeciej osoby będzie jednym z priorytetów.

Pełną treść najnowszej aktualizacji znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.