W ostatnich tygodniach mieliśmy okazję przyjrzeć się bliżej armii oraz rekrutacji żołnierzy w Runemasterze. Nadszedł czas na przedstawienie soli każdej gry strategicznej: systemu walki.
Bitwy w Runemasterze będą toczone na polach oznaczonych heksami. W walkach weźmie udział zarówno główny bohater, jak i jego podkomendni. Ataki mogą zadawać trzy rodzaje obrażeń: zdrowia, pancerza lub strachu; szczególnie ciekawy jest ten ostatni przypadek, ponieważ jeśli jednostki przekroczy dopuszczalny limit strachu w danych turach, ucieknie z pola bitwy w panice i będzie nieefektywna przez kolejne tury. Szczególny strach mogą wywołać ataki z pozycji położonych wyżej od pozycji wroga - jest to jedna z przyczyn, dla których gracze powinni zwracać uwagę naz ukształtowania terenu.
Szczegółowe informacje na temat systemu walki można znaleźć w oryginalnym artykule. Polecam zajrzeć również do naszej galerii, gdzie obejrzycie nowy screen przedstawiający walkę ludzi z trollami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!