Tyranny, świeżo zapowiedziany projekt Obsidianu, opiera się na dość oryginalnym koncepcie, w którym zło zdążyło już pokonać dobro, a gracz wciela się w rolę jednego z głównych sprawców niedoli podbitego ludu. O pomysłach na stworzenie tak osobliwej fabuły dowiadujemy się z wywiadu, jaki przeprowadził ostatnio PC Gamer.
Podczas konferencji zorganizowanej w trakcie GDC 2016 Obsidian poruszył kwestię tradycyjnych historii opowiadanych w grach cRPG, w których dobro ściera się ze złem. Konkluzja była taka, że jest to już dość utarty, niezbyt oryginalny koncept.
A co jeśli wywrócilibyśmy to do góry nogami? Co jeśli w tej grze starcie dobra ze złem już się odbyło i zło wygrało? W tej grze armie Władcy, Kyrosa, podbiły już całą krainę, a ty nie tylko byłeś po stronie zła - byłeś jednym z ich przywódców - powiedział Matthew Singh, starszy producent gry.
O tym, w jaki sposób przebiegały wydarzenia sprzed fabuły gry, również będziemy mogli zadecydować osobiście.
W naszej grze wewnątrz kreatora postaci w zasadzie pozwalamy zdecydować graczowi, jak przebiegał podbój, i bazując na podjętych wówczas decyzjach ukształtowany zostanie stan świata. Zatem w zależności od dokonanych wyborów doświadczysz zupełnie czegoś innego - kontynuował Singh.
Cały wywiad z projektantem Tyranny znajdziecie na stronie PC Gamera.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!