Funcom powoli, lecz konsekwetnie odkrywa karty związane z planowaną aktualizacją Conan Exiles pt. Age of Sorcery. Najnowszy dziennik deweloperski opowiada o całkowicie nowym systemie magii.
Producenci gry stawiają sprawę jasno: bynajmniej nie chodzi o dodanie możliwości ciskania we wrogów fireballami. Magia w Age of Sorcery ma być bardzo "Howardowska", tj. mroczna, oparta na krwawych rytuałach i niełatwa w użyciu. Ci, którzy jednak posiądą tajemną wiedzę, zyskają potężne moce: od przywoływania demonów i nieumarłych przez niewidzialność i niezwykłe wyładowania atmosferyczne po iluzje pozwalające ukrywać prawdziwy wygląd ekwipunku.
Magia w Conan Exiles będzie miała również swoją cenę. I bynajmniej nie chodzi tu o koszt zakupu kolejnych stronic księgi czarów czy konieczność dalekich wypraw w poszukiwaniu miejsc mocy. Magia łączy się z zepsuciem. Umożliwia ono rzucanie naprawdę potężnych zaklęć, osłabiając jednak zdrowie i wytrzymałość. Magowie w grze Funcomu nie mają co liczyć na sylwetkę Schwarzeneggerowskiego Conana. Postępujące zepsucie zapewni jednak specjalne punkty, które można zainwestować w rozwój postaci i tym samym wzmocnić jego siłę czy charyzmę. Coś za coś.
Więcej informacji o systemie magii, który zawita do Conan Exiles wraz z aktualizacją Age of Sorcery, znajdziecie w niniejszym dzienniku deweloperskim. Dokładna data premiery tego olbrzymiego content patcha pozostaje na razie nieznana, choć twórcy gry utrzymują, że opisywanych tutaj zmian należy spodziewać się w trzecim kwartale 2022 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!