Twórcy The Lamplighters League ujawniają nowe informacje o systemie walki

W poprzednim dzienniku deweloperskim twórcy The Lamplighters League opowiedzieli o systemie infiltracji. W najnowszym artykule skupili się na tym, co dzieje się po zakończeniu tej fazy, czyli na turowym systemie walki.

Obszerny artykuł szczegółowo omawia taktyczne potyczki w The Lamplighters League: wykorzystanie Punktów Akcji, które bardzo przypomina system znany z serii XCOM, kolejność ruchów, zasięg widzenia bohaterów, naturalne zagrożenia, obiekty zdatne do osłony i niszczenia czy łączenie ze sobą unikatowych zdolności w celu uzyskania specjalnych synergii.

Jedną z godnych odnotowania ciekawostek jest mechanika stresu. Otóż za każdym razem, gdy bohater zostanie zaatakowany - nieważne, czy skutecznie - otrzyma punkt Stresu. Nagromadzenie ich ponad określoną skalę może doprowadzić do załamania, a to przełoży się na określone kary takie jak mniejsza liczba Punktów Akcji. Stres dotyczy również wrogów, którzy mogą stracić ducha i postanowić uciec, co z kolei narazi ich m.in. na bardzo skuteczne ciosy kończące.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o systemie walki w The Lamplighters League, koniecznie zapoznajcie się z najnowszym dziennikiem deweloperskim producentów z Harebrained Schemes.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.