Wiele miesięcy temu twórcy Project Haven zapowiedzieli, że w ich taktycznym cRPG-u wszystkie poziomy będą generowane proceduralnie. Okazuje się jednak, że z biegiem czasu postanowili zmienić swoją decyzję i stworzyć wszystkie lokacje "ręcznie".
Wymagało to ogromu pracy, ponieważ niewielki zespół Code Three Fifty One musiał zaprojektować aż 45 różnych map, jednakże w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim twórcy gry przyznają, że wysiłek się opłacił.
Artykuł przedstawia też wizualne zmiany w wyglądzie lokacji, a także omawia trwające prace nad poprawkami w zakresie wyszukiwania ścieżek oraz interfejsu użytkownika. Wreszcie, za sprawą nowego zwiastuna, wspomina o trzech nowych bohaterach, którzy dołączają do ekipy najemników znanej jako Stalowe Smoki. Zobaczcie sami.
Większości z powyższych nowości będzie można doświadczyć podczas zamkniętych beta-testów Project Haven. Te wystartują już niedługo i zaoferują możliwość posmakowania znacznie większego fragmentu gry niż demo prezentowane podczas ostatniego TactiConu. Jeśli zatem szukanie nowego, taktycznego cRPG-a, jest na co czekać.
Zainteresowanych lekturą całego, nowego dziennika deweloperskiego twórców Project Haven, odsyłam do materiału źródłowego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!