Gothic Remake: nowy podcast omawia główne założenia projektowe

THQ Nordic opublikowało nowy odcinek podcastu, który omawia kulisy tworzenia remake'u Gothika. Tym razem omówiono główne założenia projektowe dot. zmian w kluczowych elementach rozgrywki.

Kompozytor gry, Kai Rosenkranz, dyrektor studia Alkimia Interactive Reinhard Pollice i starszy projektant gry Javi Untoria przedyskutowali szereg interesujących zagadnień. W telegraficznym skrócie:

  • Cykl dnia NPC-ów będzie rozbudowany i pozwoli jeszcze lepiej wczuć się w klimat Kolonii.
  • Arena również zostanie rozbudowana, m.in. dodanie walk z bestiami oraz serię powiązanych z nią nowych zadań;
  • System skradania się doczeka się wielu poprawek, w tym m.in. w obszarze ukrywania się w beczkach.
  • W remake'u nie pojawią się hełmy ani tarcze, ponieważ deweloperzy stawiają na szybką akcję i nie chcą spowalniać je zagrywkami defensywnymi.
  • Interfejs użytkownika będzie bardziej przypominał ten z oryginalnego Gothika niż z playtestowej wersji remake'u sprzed ponad roku.
  • Jedną z nowości będzie możliwość wspinania się po murach, co powinno dodać dodatkową, wertykalną warstwę lokacji.
  • Deweloperzy szykują zmiany w obrębie kilku kluczowych systemów takich jak włamywanie, złodziejstwo czy mechaniki związane z rzemiosłem.

Podcast został zamknięty odświeżoną wersją utwory Night at the Old Camp. Całe, ponad 20-minutowe nagranie możecie odsłuchać poniżej.

 

Co sądzicie o planowanych nowościach i zmianach?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.