Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 od samego początku było tworzone w stylu neo noir i producenci ze studia The Chinese Room postanowili pozostać wierni tej koncepcji. Najnowszy dziennik deweloperski omawia właśnie ten temat.
Ben Matthews, który pełni funkcję "dodatkowego" dyrektora artystycznego, w obszernym artykule wyjaśnił, czym jest neo neor, a także wspomniał o najważniejszych inspiracjach, jakie stoją za stylem artystycznym Bloodlines 2. Artysta opisał, jak poprzez grę świateł deweloperzy próbują oddać różnicę między światem śmiertelników a światem wampirów, poświęcając również nieco miejsca tworzenia nocnej wersji Seattle - miasta, w którym rozgrywa się akcja długo wyczekiwanej produkcji.
Jeśli interesują was te zagadnienia lub po prostu chcecie dowiedzieć się nieco więcej o implementacji stylu neo noir we współczesnych grach, koniecznie zapoznajcie się ze wspomnianym dziennikiem deweloperskim.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!