Twórcy V:TM - Bloodlines 2 opowiadają o tworzeniu gry nowej generacji

Unreal Engine 5 wprowadził szereg technologii, które znacząco wpłynęły na proces tworzenia gier. W swoim najnowszym dzienniku deweloperskim producenci ze studia The Chinese Room omówili to zagadnienie w kontekście pracy nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

Andrea Sancio, zastępca dyrektora technicznego ww. tytułu, przygotował artykuł, który omawia wiele niuansów związanych z tworzeniem gier w oparciu o Unreal Engine 5. Na przykładzie Bloodlines 2 omówił on kwestię zastosowania takich technologii jak Nanite, Virtual Shadow Maps czy Lumen, które odgrywają znaczącą rolę w procesie tworzenia realistycznego Seattle w stylu neo-noir.

Oczywiście w tekście nie pominięto kwestii optymalizacji gry, która jest kluczowa przy stosowaniu tak nowatorskich technologii. Deweloperzy są jednak zdania, że udało im się znaleźć odpowiednią równowagę, dzięki czemu Bloodlines 2 spełni wymagania dot. nowoczesnego stylu noir, a jednocześnie pozwoli cieszyć się płynną rozgrywką.

Jeśli interesują was szczegóły lub po prostu chcecie obejrzeć nowy screen z gry, koniecznie zajrzyjcie na jej oficjalną stronę.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.