Dla studia takiego jak The Chinese Room, którego gry kładą główny nacisk na fabułę, posiadane odpowiednich narzędzi do tworzenia narracji jest być albo nie być. O tym procesie w kontekście prac nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 opowiada najnowszy dziennik deweloperski Brytyjczyków.
W krótkim artykule Nick Slaven, dyrektor techniczny studia, opisał zestaw narzędzi, z jakich korzystają scenarzyści i designerzy gier w projektach takich jak Bloodlines 2, a także podzielił się przykładami przełożenia fabuły na faktyczny gameplay. Tekst jest dość techniczny i nie ujawnia zbyt wiele na temat samej gry, natomiast jeśli interesuje was proces powstawania samej narracji, to z pewnością powinniście zainteresować się tym dziennikiem deweloperskim.
Przy okazji Brytyjczycy przypomnieli, że jeszcze w styczniu światło dzienne powinien ujrzeć nowy, rozszerzony gameplay z Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Czekamy!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!