Nowy dziennik deweloperski VTM: Bloodlines 2 omawia krwawy, immersywny system walki

System walki jest jednym z kluczowych elementów Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. W najnowszym dzienniku deweloperskim producenci z The Chinese Room postanowili opowiedzieć nieco więcej o swojej filozofii projektowania mechanizmów pozwalających w pełni korzystać ze swoich wampirycznych mocy.

Alex Skidmore, dyrektor kreatywny projektu, w swoim artykule wyróżnił trzy archetypy graczy Bloodlines 2: miłośników otwartych, brutalnych starć, fanów skradania się i skrytobójstwa, a także graczy w ogóle niezainteresowanych walką. Zdaniem Brytyjczyka kluczowe jest, by system walki w najnowszej grze The Chinese Room potrafił usatysfakcjonować każdą z tych grup.

Jak tego dokonać? Zdaniem Skidmore'a, należy uprościć cały system w taki sposób, żeby zastanawiał się nad tym, co jeszcze może zrobić w grze, a nie jak to zrobić. Pewne jest również to, że walka w Bloodlines 2 będzie bardzo brutalna. Zdaniem Skidmore'a nie może być inna, jeśli główny bohater, Phyre, jest 400-letnim starszym wampirem. Posiadając taką moc, wcale nie trzeba stronić od przemocy, dlatego gracze, którzy preferują bezpośrednie starcia, będą w stanie sprawić, że głowy ich wrogów zaczną fruwać.

 

Więcej informacji o systemie walki w Bloodlines 2 znajdziecie w niniejszym artykule.

Przy okazji producenci gry potwierdzili datę pierwszej obszernej prezentacji gameplayu z Bloodlines 2. Pokaz odbędzie się już za niecały tydzień, a mianowicie 31 stycznia. Czekamy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.