
Industry Gamers przeprowadził wywiad z Johnem Drescherem i Calvinem Crownerem z Mythic, dotyczący w głównej mierze przyszłości Warhammera Online, Ultimy Online oraz współpracy studia z BioWare. Wśród wątków pobocznych nie mogło zabraknąć tematu pierwszego "pudełkowego" dodatku do MMORPG-a osadzonego w świecie popularnego "młotka". Kilka słów na temat miał do powiedzenia Drescher:
[Stworzenie dodatku] pozostaje priorytetem dla studia; pracujemy nad tym z BioWare, by zobaczyć, w ktorą stronę znak firmowy gier EA może chcieć pójść. Ray Muzyka z BioWare ma bardzo długofalowy plan i dlatego też musieliśmy pomyśleć o przyszłości. Przez większość czasu istnienia naszego studia budżet był ograniczony, więc nie mogliśmy za bardzo wybiegać myślami do przodu, ale właśnie zakończyliśmy prace nad głównym patchem do Warhammera Online i jest mnóstwo rzeczy, które wg nas moglibyśmy poprawić, poszerzając rozgrywkę i gwarantując, że produkt jest zgodny z dziedzictwem settingu Warhammera. Powinniście spodziewać sie dodatku w niedalekiej przyszłości.
Pełną treść wywiadu z pracownikami Mythika można znaleźć tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!