Na oficjalnej stronie Diablo III pojawił się nowy, obszerny artykuł dotyczący mechaniki gry. Tym razem naszą uwagę zwrócono na jeden z najważniejszych aspektów serii: przeciwników.
Z tekstu dowiadujemy się m.in. tego, że wszyscy nasi wrogowie w Diablo III zostali pogrupowani wg "zachowania". Przykładowo, wrogowie typu big hits są raczej powolni i atakują rzadko, za to ich ciosy, jeśli już trafią, są naprawdę zabójcze. Inna grupa zbiera z kolei potwory typu frenzied. Jak sama nazwa wskazuje, przeciwnicy ci od czasu do czasu wpadają w swoisty "szał bitewny" i lepiej ich wówczas unikać, lecz gdy tylko zakończą swój śmiercionośny taniec, gracz od razu powinien kontrować.
Jak zapewniają deweloperzy, każda klasa postaci w Diablo III to klasa DPS, jednak gracz otrzyma do wyboru nie tylko cały arsenał umiejętności ofensywnych, ale także zbliżoną ilość mocy defensywnych. Najnowsza odsłona serii ma zmusić graczy do wymyślania o wiele bardziej skomplikowanych taktyk, niż miało to miejsce w przypadku poprzednich części cyklu, co z pewnością znacznie urozmaici rozgrywkę. Tylko czy nie doprowadzi to do utraty potencjalnych casualowych nabywców?
Piszcie w komentarzach. Artykuł natomiast jest dostępny tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!