TSI kontynuuje Kickstarterową zbiórkę na rzecz Seven Dragon Saga. W międzyczasie pojawiły się dwie nowe aktualizacje projektu, które poruszają takie zagadnienia jak magia i design rozgrywki.
Update #7 skupia się na magii oraz wykorzystujących je klasach - czarodziejach i mistrzach żywiołów. W gruncie rzeczy system ten funkcjonuje na podobnych zasadach jak w większości cRPG-ów. Pewnym ciekawym udoskonaleniem jest mechanika Toll, która umożliwia magom podczas odpoczynku rezerwowanie pewnej puli Punktów Życia na rzecz Punktów Many, by później przekonwertować siły witalne na siły magiczne w trakcie potyczek. O szczegółach dowiecie się pod powyższym linkiem.
W kolejnej aktualizacji (Update #8) Paul Murray opisał kwestię designu otoczenia. Jak bowiem zapewnia pracownik TSI, krajobraz będzie pełnił bardzo ważną rolę podczas bitew w Seven Dragon Saga. W swoim artykule Murray opisał m.in. to, jak wykorzystywać teleporty i ukształtowanie terenu (np. wzgórze) do zdobycia przewagi nad przeciwnikami, a także jak możliwość zniszczenia niektórych obiektów może wpłynąć na bieg bitwy. Projektant pracuje także nad różnymi wydarzeniami, króre mogłyby znacząco zmienić cały otaczający krajobraz i nieco utrudnić życie drużynie gracza. Całość zapowiada się naprawdę interesująco!
Na koniec polecam obejrzeć krótki film, na którym scenarzysta Seven Dragon Saga, Edwin McRae, opowiada pokrótce o Dotkniętych. Są to dość specyficzni mieszkańcy świata gry, posiadający niezwykłe zdolności, a co najważniejsze, jednym z nich okaże się być postać gracza.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!