Divinity: Original Sin 2: więcej informacji o projektowaniu poziomów

Na chwilę obecną Divinity: Original Sin 2 zebrało przy pomocy Kickstartera już 1,31 mln dolarów i pewnie zmierza do realizacji kolejnego dodatkowego celu. W międzyczasie deweloperzy gry postanowili opowiedzieć co nieco na temat projektowania poziomów.

Naszym przewodnikiem po pracy Level Designera w Larian Studios jest Joachim Vleminckx, jeden z kierowników artystycznych projektu. Zobaczcie, co ma do powiedzenia na temat ukończonych już poziomów Divinity: Original Sin 2:

 

Warto również wspomnieć o tym, że belgijski deweloper uzupełnił swoją Kickstarterową kampanią o kilka dodatków, o które prosili fani. Mamy również dobre wieści dla tych, którzy nowej odsłonie serii Divinity - już dzisiaj, o godz. 21:00, na Twitchu Larian Studios rozpocznie się pokaz aktualnej wersji Divinity: Original Sin 2. W trakcie prezentacji pojawi się okazja do zadawania pytań deweloperom, dlatego żaden fan serii nie powinien przegapić tej transmisji.

Jeśli zaś interesuje was kompletna, najnowsza aktualizacja Divinity: Original Sin 2, to znajdziecie ją pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.