Talenty I-ego poziomu
Moloch

Jeśli tryb ten jest aktywny, silna budowa ciała sprawia, że postać powala wrogów stojących jej na drodze. Każde powalenie zużywa niewielką ilość wytrzymałości.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20. poziom, 26 Siła, Wyszkolenie bojowe
Talenty II-ego poziomu
Skorupa

Żaden atak nie przejdzie do końca przez tę tarczę. Przez średni okres wszelkie obrażenia są zredukowane, zależnie od modyfikatora kondycji postaci. Pawęż Wieków czyni postać całkowicie odporną na obrażenia przez pierwszą połowę czasu trwania zdolności.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 54
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 32 Siła, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Moloch
Talenty III-ego poziomu
Aura bezczelności

W tym trybie postać przyjmuje agresywną postawę, nieustannie prowokując pobliskich przeciwników, lecz również ciągle zużywając wytrzymałość.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 36 Siła, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Skorupa
Talenty IV-ego poziomu
Pawęż wieków

Wojownik osiąga jedność ze swą tarczą. Wykorzystując zdolność Skorupa, postać staje się na pewien czas całkowicie niewrażliwa na obrażenia.
Bierna
Wymagania: 40 Siła, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Aura bezczelności
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!