Talenty I-ego poziomu
Tarcza Pustki
Mag modyfikuje Magiczną Tarczę, by częściowo przenieść się do Pustki, co znacznie zwiększa szansę odparcia wrogich zaklęć lub uniknięcia ataków fizycznych, dopóki zaklęcie działa. Szanse te są jednak zmniejszone, gdy zaklęcie nie działa.
Bierna
Wymagania: 20. poziom, 40 Magia
Odpychające pole
Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują odpychające fale energii. Każda fala przewraca wrogów, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną. Powalenie każdej istoty powoduje zużycie many.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 80
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20. poziom, 43 Magia
Talenty II-ego poziomu
Mistrzostwo żywiołów
Mag nauczył się potęgować efekt działania każdego z żywiołów, zwiększając obrażenia od żywiołów zadawane innymi atakami, póki to zaklęcie działa.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22. poziom, 44 Magia, Tarcza Pustki
Pokrzepienie
Fale ożywiającej energii wspomagają pobliskich przyjaciół, znacznie zmniejszając ich zmęczenie, dzięki czemu ich zaklęcia i talenty mają zredukowany koszt aktywacji, dopóki działa to zaklęcie. Jednakże nieustannie zużywa ono manę rzucającego.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 20%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22. poziom, 49 Magia, Odpychające pole
Talenty III-ego poziomu
Dostrojenie
Mag zdołał dostroić się do otaczających go magicznych energii, dzięki czemu otrzymuje premię do siły woli, magii i regeneracji many.
Bierna
Wymagania: 25. poziom, 52 Magia, Mistrzostwo żywiołów
Tajemne pole
Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują fale tajemnej energii, wypuszczając pociski zadające duchowe obrażenia wrogom w jego zasięgu. Każdy pocisk zużywa niewielką ilość many.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 80
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 24. poziom, 55 Magia, Pokrzepienie
Talenty IV-ego poziomu
Spirala czasu
Dzięki ogromnej koncentracji mag potrafi zmieniać postrzeganie czasu, kasując opóźnienia wszystkich zaklęć.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 122
Ponowne użycie: 180s
Wymagania: 28. poziom, 61 Magia, Dostrojenie
Mistyczna negacja
Dopóki to zaklęcie działa, maga otacza aura przyjaznej magii. Co kilka sekund zaklęcie to rozprasza wszelkie magiczne efekty w polu jego działania, rzucone przez wrogą istotę. Każde rozproszenie zużywa niewielką ilość many.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 26. poziom, 58 Magia, Tajemne pole
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!