Mag

Przewodnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Talenty I-ego poziomu

Tarcza Pustki

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Tarcza Pustki

Mag modyfikuje Magiczną Tarczę, by częściowo przenieść się do Pustki, co znacznie zwiększa szansę odparcia wrogich zaklęć lub uniknięcia ataków fizycznych, dopóki zaklęcie działa. Szanse te są jednak zmniejszone, gdy zaklęcie nie działa.

Bierna
Wymagania: 20. poziom, 40 Magia

Odpychające pole

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Odpychające pole

Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują odpychające fale energii. Każda fala przewraca wrogów, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną. Powalenie każdej istoty powoduje zużycie many.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 80
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20. poziom, 43 Magia

Talenty II-ego poziomu

Mistrzostwo żywiołów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Mistrzostwo żywiołów

Mag nauczył się potęgować efekt działania każdego z żywiołów, zwiększając obrażenia od żywiołów zadawane innymi atakami, póki to zaklęcie działa.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22. poziom, 44 Magia, Tarcza Pustki

Pokrzepienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Pokrzepienie

Fale ożywiającej energii wspomagają pobliskich przyjaciół, znacznie zmniejszając ich zmęczenie, dzięki czemu ich zaklęcia i talenty mają zredukowany koszt aktywacji, dopóki działa to zaklęcie. Jednakże nieustannie zużywa ono manę rzucającego.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 20%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22. poziom, 49 Magia, Odpychające pole

Talenty III-ego poziomu

Dostrojenie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Dostrojenie

Mag zdołał dostroić się do otaczających go magicznych energii, dzięki czemu otrzymuje premię do siły woli, magii i regeneracji many.

Bierna
Wymagania: 25. poziom, 52 Magia, Mistrzostwo żywiołów

Tajemne pole

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Tajemne pole

Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują fale tajemnej energii, wypuszczając pociski zadające duchowe obrażenia wrogom w jego zasięgu. Każdy pocisk zużywa niewielką ilość many.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 80
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 24. poziom, 55 Magia, Pokrzepienie

Talenty IV-ego poziomu

Spirala czasu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Spirala czasu

Dzięki ogromnej koncentracji mag potrafi zmieniać postrzeganie czasu, kasując opóźnienia wszystkich zaklęć.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 122
Ponowne użycie: 180s
Wymagania: 28. poziom, 61 Magia, Dostrojenie

Mistyczna negacja

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zaklęcia - Mag - Mistyczna negacja

Dopóki to zaklęcie działa, maga otacza aura przyjaznej magii. Co kilka sekund zaklęcie to rozprasza wszelkie magiczne efekty w polu jego działania, rzucone przez wrogą istotę. Każde rozproszenie zużywa niewielką ilość many.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 26. poziom, 58 Magia, Tajemne pole


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.